Skönhetsknepis!

Jag är så snäll mot mina läsare (som bara ökar i antal) så jag ger dom mina bästa knep för att se så bra ut som möjligt!

Detta följer jag till punkt och pricka!

1. Sov minst 7 timmar varje natt! Viktigt för hyn mm.

2. Tvätta dig endast på kvällen! Kör en riktig genomkörare för hyn, och sedan på med fuktkrämen!

3. Grönt te! Det bästa du kan ge kroppen! Strålande hy får du också, satsa på 2-3 koppar per dag!

4. Mycket vatten! Gärna 2-3 liter per dag! Bra för hyn!

5. Borsta tänderna med salt en gång i veckan! Skinande tänder!

6. Träna regelbundet, 3-5 ggr i veckan är perfekt!

7. Ha en dag i veckan då du bara unnar dej saker! God mat, lite godis och lite spa treatment!

SÅ nu har ni dom! Se till att bli snygga nu !

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0