önskelista!

Ja, snart är julen här. Då man ska både äta och handla ihjäl sig :)

Jag själv älskar denna tid med överkonsumtion och överflöd, känslan att jag får mer än vad jag behöver får mej att må på topp!

Och liksom många andra har jag en önskelista, den lyder:

1) En iPhone, efter många om och men så har jag kommit fram till att iPhone är den bästa lösningen. Där finns "DuTuben"  "Ansiktsboken" och massa mer! En sån får det bli!

2) Pengar i massor! Då kan jag med gott samvete shoppa loss på tidernas bästa mellandags REA! TACK ekonomiska krisen! tack!

3) Sist men absolut inte minst vill jag ha en riktigt trevlig jul med släkt och familj, även en vit jul skulle vara trevligt !

Over and Out Bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0