Julstädning och godistilllagning!

Kvällen igår var behaglig, eller, egentligen inte i och med att vi hade våran tradiotionella julstädning och godis tillverkning -.-
Jag måste nog medge att det kan vara det tråkigste jag vet att sitta hemma med familjen en söndagkväll och göra marsipan grisar i 3 och en halvtimme!

Och inte nog med att marsipangrisarna skulle göras! Städningen tog kål på mej, hela vår villa skulle städas och jag kan säga att det är väldigt väldigt jobbigt...

Efter en sådan dag tycker jag själv att jag förtjänar någon belöning och så tog jag min lysnade idé och satte mig framför Heartbreak Hotel med en stor Ben&Jerrys glass!

Kunde det bli bättre?

Over and Out Bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0